Organisatie en Beleid

Wie zijn wij?

Het bestuur:

De Oases is een stichting, zonder winstoogmerk en met een maatschappelijk doel.

Ze heeft een bestuur en wettelijke verplichtingen, zoals gebruikelijk is voor een stichting. Het bestuur heeft taken om te verantwoorden wat de Oases doet om haar doel te behalen, daar toezicht op te houden, beleid te maken en vast te stellen om zo ook de Oases in haar kracht te brengen en te houden. Het bestuurt houdt zich daarbij aan de Governance code Zorg.

Ans Lassche
Bestuurder van de Oases, secretaris
Agogisch werker.

“De Oases is een  prachtig initiatief. De pioneersgeest die ik terug vind in de Oases past bij mij. Dit handen en voeten geven met een goed en gezond evenwicht tussen zakelijk denken, handelen en op menselijke manier omgaan met cliĆ«nten, medewerkers en samenwerkende zakelijke partners past bij mijn kwaliteiten en doe ik graag.”

Laurens Haveman
Bestuurder van de Oases
Agogisch werker.

“De Oases past bij mijn ideaal voor een samenleving waarbij iedereen meedoet en iedereen kansen heeft.  En daar draag ik graag aan bij.! “

Vincent Luiten
Toezichthouder bij Oases.

Kitty Vos
Bedenker, oprichter, van de Oases. Directie
Maatschappelijk werker, ACT therapeut en kunstenares

“De Oases is mijn droom en passie, Ik vind het heel erg dat er zoveel mensen depressief zijn of een burn-out krijgen, dat zou niet moeten kunnen.
Ik wil daar dolgraag iets aan doen. Mensen helpen om een fijn en waardevol leven te kunnen hebben, daar wordt ik gelukkig van. Iedereen is mooi, we zijn allemaal mensen en zijn allemaal kwetsbaar en in onze kwetsbaarheid zit ook onze kracht ”

Beleid

Zoals dat hoort bij een stichting en haar bestuur worden beleidsstukken en documenten opgesteld.

De volgende (beleid) documenten zijn hier in te zien: