Verblijf op de oase Stegeren

De Oases biedt twee soorten verblijf:

• Een regulier B&B verblijf
  • logeerruimtes voor pauze en herstel

Oase Stegeren doet er alles aan om je je thuis en welkom te laten voelen.

B&B verblijf
Je verblijft in een privékamer met tweepersoonsbed, eigen douche en toilet op de benedenverdieping.
De prijs is € 70,- per nacht voor twee personen of € 45,- voor 1 persoon.
Reserveren kan via Airbnb KLIK HIER of door direct contact op te nemen met Oases (0641251759 of info@stichtingoases.nl)

Logeren pauze en herstel
Pauze en herstel is met alles inbegrepen, (overnachten, maaltijden, activiteiten en aanwezige begeleiding). Het verblijf valt meestal onder zorg en wordt vergoedt door de gemeente of zorgverzekeraar. Voor wie niet voor een vergoeding in aanmerking komt zijn de kosten voor een nacht en dagdeel € 125,- per persoon. Neem dan contact op met Oases en bespreek de mogelijkheden (0641251759 of info@stichtingoases.nl)

De Locatie
Op het erf zijn verschillende zit gelegenheden, waar vrij gebruik van kan worden gemaakt.
Op de deel vinden de gezamenlijke activiteiten plaats, waaronder het eten.
De Oase biedt een kleine keuken, waar dagelijks vooraf uit 3 menu’s gekozen kan worden.

De omgeving

Stegeren is een buurtgemeenschap van de gemeente Ommen.
De boerderij heeft een rijke historie en ligt op een es dicht aan de rivier de Vecht in het mooie Vechtdal.
Je kunt hier heerlijk fietsen en wandelen. Het Pieterpad ligt nabij Oases. Er zijn smalle paadjes of beukenlanen, je komt langs wuivend riet en  akkers met houtwallen en prachtige boerderijen. Er zijn zandverstuivingen, vennetjes, stuwwallen en bos. Vlakbij de boerderij is aandacht voor het aangrenzend natuurgebied, een Natura 2000 project van de Provincie voor behoud van de flora en fauna. En dan is daar ook de Vecht zelf, de kleinste van onze grote rivieren, die zo mooi kronkelt door het dal dat hij zelf geschapen heeft.

Meer over de omgeving KLIK HIER

Dagactiviteiten
Je kunt meedoen met de activiteiten. Zie ook de activiteiten agenda.

Vervoer.
De Oase ligt in een rustig en landelijk gebied.
Vervoer vanaf het station, op aankomst- en vertrekdag, kan in overleg worden geregeld.

Prijzen/vergoeding

• Logeren € 125,- per nacht inclusief maaltijden en dagactiviteiten
  • Dagactiviteit € 50,- inclusief lunch. (Is basistarief, met basismateriaal, soms wordt een extra bijdrage voor speciaal materiaal gevraagd)

Informeer bij je zorgverzekering, de WMO of het zorgkantoor voor mogelijke vergoedingen. Sommige zorgverzekeraars/gemeenten vergoeden bijvoorbeeld respijtzorg of een mantelzorgarrangement.