Menu Sluiten

Doneren: Help Oases helpen.

Stichting Oases heeft geen winstoogmerk. Haar doel is depressie en burn-out terug te dringen, door zich te richten op iedereen die het teveel wordt en ze op adem en in hun kracht te laten komen.

DONEER!

• Geef om de jongeren en jongvolwassenen! Help ze in hun kracht!
  • Zorg voor onze naasten de mantelzorgers. Geef want ze verdienen het!
  • Ben of was je kankerpatiënt en vind je net als Kitty dat we wat terug moeten doen voor onze naasten? Geef en help Oases helpen.
  • Geef en help de Oases depressie en burn-out terug te dringen.

De Oases is open en transparant. Ze presenteert haar jaarcijfers jaarlijks en doet natuurlijk verslag van haar activiteiten. Een ANBI status wordt aangevraagd.

DUS GEEF GERUST!

Doneren kan op bankrekeningnummer: IBAN   NL04 RABO 0322 0392 07, ten name van Stichting Oases, onder vermelding Donatie. Of via onderstaand formulier.

Donatie € -

Drie op de tien jongeren (29%) van 16 t/m 34 jaar voelden zich in de afgelopen twee jaar langere tijd depressief of zijn dat nu nog steeds. Bijna de helft daarvan  heeft zelfmoord gedachten en zelfmoord is daarmee ook doodsoorzaak nummer 1 bij deze groep.

Één op de zes mantelzorgers voelt zich overbelast of zwaar overbelast. Veertig procent van de mantelzorgers vertonen symptomen van ernstige depressie. Bij vijf procent zijn de klachten zo erg, dat de mantelzorger zelfmoordgedachten heeft.

Meer dan één op de drie mensen zijn naaste van een lief met kanker. Ruim dertig procent ontwikkeld depressie en angststoornissen.  Uit onderzoeken blijkt dat evenveel naasten als de kankerpatiënt zelf depressie en angststoornissen ontwikkelen.

Dat zijn er veel te veel, dat moeten we willen voorkomen!

Plannen en besteedde bedragen

De Oases doet verslag van haar plannen, welk bedrag is gedoneerd en wat daarvan met uw hulp gerealiseerd worden. KLIK HIER om het te bekijken